Rumored Buzz on طراحی سایت اختصاصی

Wiki Article

مرحله چهارم از طراحی سایت چیست؟ راه اندازی سایت به صورت کامل

پاسخ به سوال طراحی سایت چیست ساده به نظر می رسد، بله درست است اگر بخواهید به صورت گذرا به این سوال پاسخ دهید پاسخ ساده ای خواهد داشت، در ادامه تعریف ویکی پدیا از طراحی وب را قرار دادیم:

رقص باله ۲ کهکشان از منظر یکی از قوی‌ترین دوربین‌های جهان

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

کاربر نسبت به کسب و کار و برند شما را می سازد. بنابراین طراحی سایت باید با کسب و کار شما همسان باشد و طراحی اختصاصی و جدید داشته باشد تا بتواند با کمترین هزینه بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان شما بگذارد و آن ها را به مشتریان مادام العمر شما تبدیل کند.

اما پشتیبانی های مرتبط با پیاده سازی امکانات جدید ، تغییرات گرافیکی و... ، طی جلسات و توافقات صورت گرفته بین مشتری و شرکت، طبق زمان و هزینه اعلام شده صورت می گیرد.

کشته شدن ده‌ها نفر در حمله هوایی روسیه به یک مدرسه در شرق اوکراین

سعی کرده ایم تا جایی که امکان دارد سایت های اختصاصی خود را با تعرفه بسیار پایین تر تقدیم کاربران عزیز کنیم. و همین باعث شده تا بسیاری از همکاران ما یک سری سوءتفاهم برایشان ایجاد نماید.

هزینه های اولیه طراحی وب سایت برای فراهم کردن زیرساخت پروژه است. که شامل هزینه هاست، دامنه، پلاگین های اختصاصی و دستمزد تیم است.  هزینه های جانبی هم شامل تبلیغات، سئو، تولید محتوا، عکاسی و مبلغ تمدید دامنه و هاست است که در ابتدا توضیح داده میشود.

همان‌طور که می‌دانید تعیین قیمت سایت‌های در حال طراحی به عوامل بسیار زیادی وابسته است. هدف از سایت، نوع سیستم مدیریت طراحی سایت محتوا، کدنویسی و حتی نوع وب‌سایت؛ که در بخش نمونه‌کار‌ها به تفکیک قرار داده شده‌اند، از جمله عواملی هستند که در قیمت طراحی سایت بسیار دخیل هستند.

سئو سایت حرفه ای، ابزاری موثر برای کسب موفقیت تجارت شما، در مدت زمان کم است. پس فرصت را از دست ندهید و برای گسترش کسب و کارتان بهینه سازی و سئو سایت اختصاصی خود را به تیم متخصص وب سازان مرصاد ( دئووب ) بسپارید.

و این اطمینان را داشته باشند که در هر لحظه از شبانه روز تیم پشتیبانی شرکت آماده پاسخگویی به این دوستان میباشد.

در ادامه سایت های استاتیک و سایت های داینامیک را به صورت کامل شرح خواهیم داد وتوضیح می دهیم که هر کدام در کدام مدل سایت ها استفاده می شوند.  

شرکت پیام آوا پردازش با محوریت گسترش توسعه وب و تکنولوژی در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد. این شرکت با ارائه خدمات طراحی سایت ، توسعه و بازاریابی، سرور های میزبانی، راهکاری نوآورانه و نیز پایبندی به اخلاق حرفه ای در این حوزه رسالت خود را خلق لبخند رضایت کاربران خود می داند. پیام آوا با بیش از ۱۰ سال تجربه و متشکل از تیم ۲۰ نفره با بکارگیری طراحی سایت تکنولوژی های برتر وب، در نظر دارد حس رضایتمندی و اعتماد را برای کسب و کارها به ارمغان آورد.

Report this wiki page